Aprilli alguses avastasime Kadrina alevikku jala ja ratastel. Nüüd võtsime ette terve Kadrina valla ja seiklesime autodega suuremal territooriumil. Rajale tuli 40 põnevat kontrollpunkti ja rada oli avatud 9 päeva. Enamus punkte oli Kadrina alevist väljaspool. Seiklustrassi ettevalmistus oli minu jaoks väga põnev, sest Viitna kandis ma rada varem teinud ei olnud. Rõõmsa üllatuse pakkus Läsna küla oma bussiterminaliga.

Läsna Bussiterminal – Kadrina vald

Ilusti korras oli ka Ohepalu küla. Mulle väga meeldivad sellised küla ajalugu tutvustavad infotahvlid.

Ohepalu küla ajalugu tutvustav infotahvel

Seiklusrada mahtus kolmele seikluskaardile ja kõigi punktide väärtus oli 5 punkti. Sel korral sai seigelda kahes klassis. Üks klass oli mõeldud tulemuse peale sõitjatele ja teine oli rohkem peredele, kes naudivad ilma ja põnevaid paiku. Kui on rohkem aega, siis soovitan kindlasti külastada Neeruti maastikukaitsealal olevaid Ees- ja Tagajärve.

Soovitan külastada Eesjärve ja Tagajärve ääres olevaid matkaradu!

Kokku jõudis seiklusrajale 94 tiimi, kellest 49 tiimi seikles Seiklejate klassis ning 45 tiimi pigem nautis sõitu. Kuidas kellelgi läks?

Tulemusi näed siit: https://nutilogi.web.app/Hajutus12KadrinaVallaAutoseiklus

Vasakult ülevalt menüüst vali results. Seiklejate teekondi näed valides Tracks ja valides Replay. Valikutest vali ühisstart ja alt äärest saad valida mahamängimise kiirust. Show KP-s paneb punktid kaardile. Tulemuste lehel tiimi nimel klikkides on näha ka õiged ja valed vastused.

Mõned tiimid küsisid kiiruseületuste kohta ja ei suutnud uskuda, et nemad olid liikluseeskirju rikkunud. Seletasin kõigile soovijatele kiiruseületuste arvestamise põhimõtet ja võin seda ka siin jagada. Kiirused olid märgitud Maaameti kaardi Maanteeameti kaardirakenduse järgi ja olid kõik +5 km/h märgil näidatud kiirusest. Rikkumine läks arvesse siis kui ta kestis kauem kui 10 sekundit. Kõik rikkumised, mis hetkel tabelis on, on kestnud kauem kui 10 sekundit ja iga rikkumine tõi tiimile -5 punkti.

Aitäh kõigile seiklejatele!