Autoorienteerumine

Ideaalne viis sisustada Sinu meeskon
na sõit seminarile, koolitusele võisuvepäevale. Rada ja seiklus on täis üllatusi ning keegi ei pruugi teada, kuhu rada viib ja millal kohale jõuate! Või telli autoorienteerumine, et pakkuda oma meeskonnale mõnus ühine pärastlõuna!sm

Autoorienteerumist on võimalik siduda ka koolitusega, tehes seda peale koolitust või selle vahepalaks. Antud seiklusviis on palju mõtlemist ja osavust nõudev tegevus. Eesmärgiks on liikuda autoga ja leida vajalikud punktid kas looduses, sihtkohta kulgeval (maan)teel või linnas. Autoga orienteerudes on seiklusega võimalik ühendada suuremad vahemaad ja seega on punktid põnevates kohtades.

Võistluse tüüpe on mitmeid, nii saab leida just Sinu meeskonnale sobiva!

Mõned näited: Kaardi järgi suundorienteerumine, kaardi järgi valikorienteerumine, kaardil märgitud kindla trassi läbimine, GPS-koordinaatide järgi sõitmine, lihtsalt vihjete järgi sõitmine, fotode järgi sõitmine jpm. Kontrollpunktide vahel sooritatakse kiirust, täpsust ja osavust nõudvaid ülesandeid. Peab läbima trassi etteantud ajaga. Samas võib ülesanne sisaldada keskmise kiiruse hoidmist teatud vahemikus. Võimalusi on mitmeid.

Mängu saab teha 365 päeva aastas. Koht ja kellaaeg ei oma samuti tähtsust.

Mängu kestus: 1-6 tundi
Küsi pakkumist ja broneeri aeg: Joonas@seiklusministeerium.ee

 

Aaretejaht

Mängu eesmärgiks on leida vihjete abil võimalikult palju punkte.treasure-chest1

Esmalt moodustame võistkonnad ja määrame võistkondadele kapteni. Kapten ja ülejäänud võistkond suhtlevad omavahel raadiosaatjate teel. Kapten jagab vihjeid ja mängijad peavad nende abil leidma punkte. Abivahendina on sõltuvalt mängu toimumiskohast kasutusel GPS-seadmed, orienteerumiskaardid,nutitelefonid.

Mängu parimad saavad endale õiguse kaevata välja aare. Aareteks saab kohandada peaaegu kõike, alustades toidust ja joogist, lõpetades eksklusiivsete auhindadega. Mängu saab korraldada kõikjal – nii sees kui väljas. Samuti ei mängi rolli aastaaeg, kellaaeg ega koht.

Mäng sobib ideaalselt seminari või koolituse vahepalaks. Loomulikult sobib see mäng  suvepäevadeplaani ja miks mitte ka pulma.

Mängu kestus: 1-4 tundi
Küsi pakkumist ja broneeri aeg: Joonas@seiklusministeerium.ee

 

Suvepäevad

Viige oma töötajad puhkama ja veetke ka tööväliselt päev või paar, andes oma kolleegidele mõista kui väga te nende panust hindate! Suvepäevad olgu täis seiklust ning mänge!

Asukoha võite välja pakkuda ise, kuid eelkõige soovitame selleks imekaunist Hiiumaad. Seiklusmängud ja tegevused kohandame vastavalt teie kollektiivi soovidele ja suurusele. Võimalik on ka viia läbibussiekskursioon giidiga, vaadates üle lähedalasuvad põnevamad kohad.

Kui aga soovite tiheda päevakava asemel oma meeskonnaga vabas vormis aega veeta, kuid inimestevahelise jää sulatamiseks oleks vaja mõnda tegevust, siis korraldame teile mõnetunnise mängu või seikluse!

Küsi pakkumist ja broneeri aeg: Joonas@seiklusministeerium.ee

 

Linnaseiklus

Linnaseiklus toimub jalgsi (või jalgrattaga) liigeldes ning seega seigeldakse väiksemal pindalal. Punktid on paigutatud nii, et rajale satuks ka vaatamisväärsused ja põnevamad kohad.Seiklusministeerium_Autoorienteerumine_Linnaseiklus_Domus_Swed

Võistluse saab üles ehitada kahel viisil:

  • võisteldakse tiimides ning üks tiim võida
  • kõik osalejad on ühes meeskonnas ja tegutsetakse ühise eesmärgi nimel.

Punkte otsitakse kaardi, legendi, vihjete, gps-koordinaatide võifotode järgi. Sõltuvalt võistluse ülesehitusest, on oluline individuaalne sooritus või suhtlus kõigi meeskonnaliikmete vahel. Võistluse edenedes tuleb lahendada aina keerukamaid ülesandeid ja viimaks saabub lõpplahendus (kui saabub?).

Mängu kestus: u. 3 tundi
Küsi pakkumist ja broneeri aeg: Joonas@seiklusministeerium.ee

 

Ekstreemne Meeskonnakoolitus

Seiklusministeerium korraldab Sinu kollektiivile kahepäevase meeskonnakoolituse, kus ülesanded on elust enesest ja nõuavad ühist pingutust ja tõsist meeskonnatööd. Koolitus algab meeskondadeks jagunemisega. Igasse meeskonda kuulub 4 liiget. Koolituse algus on kokkulepitud kohas ja lõpp-punkt ning lõppaeg on osalejatele teadmata.choice

Võistlus algab südaööl ja esimeseks harjutuseks peab võistkond leidma linnast üles oma liikumisvahendi(eritellimusel on võistlussõidukiks  tellida ka NSVL päritolu masin koos juhiga).  Leidnud võistlussõiduki, tuleb leida legend ja alustada autoorienteerumist. Autoorienteerumine viib võistkonnad läbi põnevate Eesti kohtade ja hiljemalt hommikul kella 6ks jõuavad võistkonnad esimesse sihtkohta. Seal vahetatakse oma liikumisvahend uue vastu. Toimub ka ühine hommikusöök.

Jõudes järgmisesse punkti, tuleb võistkondadel vihjete järgi leida 2 jalgratast võistkonna peale. Algab pingutust täis retk läbi kauni looduse finishi poole: mõlema rattaga võib sõita ainult 1 võistkonna liige, kes ei tohi vedada ülejäänud liikmeid. Ühise töö tulemusel tuleb välja töötada parim taktika edasi liikumiseks. Võistkond saab endaga kaasa ka toidupaki ja saab selle lõunaks valmistada.

Õhtuks peaks võistkonnad jõudma sihtpunkti, kus tuleb ülesanne sooritada merevees, mis paneb proovile meeskonna ühtekuuluvuse ja usalduse (kui vesi on juba liiga külm, siis toimub see ujulas).

Peale seikluslikku päeva toimub kosutav õhtusöök ja osalejad saavad nautida väljateenitud puhkust sauna ja peoga.
Järgmisel hommikul teeme üritusest kokkuvõtte ja jagame infot ning arutame soorituse ja meeskonnatöö tulemuse üle.

Kestus: 2 päeva

Küsi pakkumist ja broneeri aeg: Joonas@seiklusministeerium.ee