Seiklusorienteerumise sari Pelgu Peitus on suviseselt pausilt tagasi ja alustab sügishooaega Mustamäel. Mustamäe on Seiklusminister Joonase lapsepõlve mängumaa ja raja ettevalmistus pakkus palju taaskohtumisi, avastamisrõõmu kui ka kurbuse hetki.
Seiklus Mustamäel avaneb reedel 06. septembril ja jääb avatuks 15. septembri õhtuni. Seikluse stardi- ja finishi kohaks on uus Mustamäe Riigigümnaasiumi esine asukohaga Akadeemia tee 25.
Osalejate ülesandeks on leida ülesse rajale peidetud punktid. Punktide leidmisel on abiks kaart, legend ja küsimused äpis. Punkte on rajal kuni 50 ja võidab suurima arvu punkte etteantud ajaga kogunud võistleja/võistkond.
Punkti väärtus võrdub punkti numbri esimese numbriga. Vale vastus on punkti väärtus miinus märgiga. Seikluskaardi saadab korraldaja registreerimisel kasutatud e-mailile.
Seigelda võib jala või rattaga. Auto/mootorratta/elektriliikuri/ühistranspordiga liikumine on keelatud. Seigelda saab kolmes võistlusklassis:
Seikleja(Kuni 5-liikmeline pere või sõpruskond)
Ratas(Kuni 5-liikmeline ratastega võistkond)
Pere(Kuni 5-liikmeline pere või sõpruskond)
Seikluse läbimiseks on aega Seikleja ja Ratta klassis kokku 2 tundi stardihetkest. Seikluse kontrollaeg koosneb normaalajast 1,5 tundi ja sellele järgneb lisaaeg kestusega 0,5 tundi. Lisaaja iga minuti kasutamine võtab tiimi skoorist maha 1 punkti iga minuti tagant. Pere klassi kontrollaeg on kuni 8 tundi. Seikluse küsimusi näed äpist peale stardi vajutamist.
Seikluskaarte on 1 ja see on A4 formaadis.
Seikluse pingerea avalikustan seikluse lõpus. Seiklusel auhindu ei jagata ja pingerida on sümboolne.
Osalustasu korralduskulude katteks on 19 eurot tiimi kohta. Osalustasu saate kanda: AUTOORIENTEERUMINE OÜ arvele Swedbank:
. Selgitusse märkige ära võistlus ja tiimi nimi.Vajalik varustus seiklusel osalemiseks: Hea tuju, ilmastikule vastav riietus, võimekas tasku- või pealamp(Kui lähed rajale pimedas) ja nutitelefon punktide fikseerimiseks. Seigelda nii Android kui iPhone telefoniga.
Info ja küsimused: Joonas@seiklusministeerium.ee
Seiklusega liitumiseks registreeri oma tiim järgneva vormi kaudu.
REGISTREERU
OLULINE INFO
*Seiklusrada võid läbida vaid ühe korra peale stardi vajutamist.
*Enne stardi vajutamist on seiklusrajalt küsimustele vastuste otsimine keelatud.
*Auto/mootorratta/elektriliikuri/ühistranspordiga liikumine on keelatud.
*Seikluse äppi võib logida vaid registreerimisel kasutatud tiimi nime või tiimi liikme täis nimega.
*Korraldaja jätab endale õiguse teha muudatusi seikluse sisus ja reeglites.
Punkte saad fikseerida punktist 50 meetri raadiuses ja selleks peaks olema sisselülitatud telefoni GPS. Kui miskipärast äpp ei peaks toimima, siis anna sellest e-kirja või sõnumiga märku telefonil 5226895.
Seiklusel kasutame punktide fikseerimiseks seikluse äppi nimega Nutilogi. Äpp toimib nii Andorid kui iPhone telefoni peal: Äpi leiab nii Play poest kui ka App storest.
Android telefoni jaoks: https://play.google.com/store/apps/details?id=com.argo.nutilogi
iPhone telefoni jaoks: https://apps.apple.com/ee/app/nutilogi/id1498594669
KUIDAS KASUTAN SEIKLUSE ÄPPI
1. Lae äpp oma telefoni
2. Installi Seikluse äpp Nutilogi (Luba äpil kõiki asju mida ta küsib).
3. Ava äpp, esmakordsel kasutusel tuvasta end google konto või telefoni kaudu.
4. Vali loetelust sobiv seiklus: Pelgu Peitus 42.
5. Pane tiimile nimi ja liitu.
6. Näed ekraanil punktide loendit.
7. Jõudes sobivasse punkti vali loetelust punkt ja vali vastuste hulgast õige vastus.
8. Punkti fikseerimiseks libista ekraani ülaosas olev „slider“ vasakult paremale. iPhone puhul vali õige vastuse variant ja libista õige vastus vasakult paremale.
9. Punkt ongi fikseeritud.
10. Võistluse lõpetamiseks vali menüüst finish ja vali täht F. Aeg läheb siis automaatselt lukku.
Kui on küsimusi, siis kirjuta julgelt! Joonas@seiklusministeerium.ee
Meeskond | Liikmed | Klass |
---|---|---|
Mina ise | Piret | Pere |
? Message: Withdrawing NoXU34. VERIFY =>> out.carrotquest-mail.io/r?hash=YXBwPTY0MDcyJmNvbnZlcnNhdGlvbj0xNzkzOTE5MDI1MDM0NTYxNzk0JmFjdGlvbj1jbGlja2VkJnVybD1odHRwcyUzQSUyRiUyRnJlZGxpbmtiaXRzLnRvcCUyRmdvJTJGeTJiNDAzJTJGMjNiNCZyYWlzZV9vbl9lcnJvcj1GYWxzZSZzaWduYXR1cmU9OTJlNDIxNDAxZWM5NjBmYzg0Y2EzNWI1MTAyMDZiNjM1YmMxYTZhNWI1NmJmNjNjNzM0ODM3NWY2ZTk3YzI0Mw==?hs=29d34c906d1fee42d25f70fcbf73c45b& ? | xmmpka | 8i284c |
Sõnajalaõis | Mare | Pere |
Klassikad | Nele, Kai, Merike | Pere |
Plussikad | Pille, Tiivi, Mare | Pere |
Kraed | Riina, Piret | Seikleja |
Tammepere | Sille, Peeter | seikleja |
Saripunurid | Mari, Maret | Pere |
Nossused | Miriam, Romet, Riste | Seikleja |
Kopli p@id | Liis, Veiko | Ratas |
KKulgejad | Peep/Anne | Pere |
6970 | Margit, Tarmo | Pere |
TNS | Tanel | Pere |
Krixxu ja Kazz | Kristi ja Katrin | Seikleja |
YXI | Allan | Ratas |
Prixy&Co | Marelle, Kristjan ja koer Prixy | Seikleja |
Kirstelle | Kirsti, Elle | Pere |
Kiiret Pole | Raili, Alo, Kaarel | Seikleja |
Paelad Lahti | Anu, Kristo | Pere |
pääsupere | Thea, Valve, Piret | pere |
Liikuvad põõsad | Merike | Pere |