Seiklusorienteerumine sobib kõigile 🙂

Seiklusorienteerumine Pelgu Peitus jätkub üheksanda seiklusega ja seekord pöördume tagasi juurte juurde. Seiklusega alustame Salme Kultuurikeskuse parklast 03. märtsil kell 19.00. Seikluse eesmärgiks on tuua kokku toredad inimesed, teha vabas õhus midagi vahvat ning avastada põnevaid kohti. Seiklus on jõukohane kõigile!

Osalejate ülesandeks on leida ülesse rajale peidetud punktid. Punktide leidmisel on abiks kaart, fotod, legend ja vihjed. Punkte on rajal 40 ja võidab suurima arvu punkte etteantud ajaga kogunud võistleja/võistkond.

Seigelda saab kolmes võistlusklassis:

Pere(Kuni 5-liikmeline pere või sõpruskond).
Seiklejad(aja- ja koha peale seiklev kuni 5 liikmeline tiim).
Ratas(Kuni 5-liikmeline ratastega võistkond).

Võistlusel võib olla loosiauhindu, aga esikolmikule auhindu ei jagata.

Osalustasu korralduskulude katteks on 10 eurot iga tiimi täiskasvanud liikme kohta. Alla 18 aastased seiklevad tasuta. Osalustasu saate kanda: Autoorienteerumine OÜ arvele Swedbank: EE852200221070817154. Selgitusse märkige ära võistlus ja tiimi nimi.

Vajalik varustus seiklusel osalemiseks: Iga liikme kohta 3 eurot, hea tuju, vihmakindel riietus, võimekas tasku- või pealamp ja nutitelefon punktide fikseerimiseks. Seekord saab seigelda nii Android kui IOS telefoniga.

Võistluse start ja kogunemisekoht on Salme Kultuurikeskuse parklas. Kogunemine alates kella 18.30-st ja tiimid saavad rajale kell 19.00. Koosolek 18:55. Seikluse kontrollaeg on 2 tundi + 1 tund lisaaega ja seikluse lõpp on 22.00.

Info ja küsimused: Joonas@seiklusministeerium.ee

Seiklusega liitumiseks registreeri oma tiim järgneva vormi kaudu:

Registreeru

Meeskonna nimi (nõutav)

Liikmed (eesnimi nõutav)

Kontakttelefon (nõutav)

E-mail (nõutav)

Oluline info

Uuendus! Seekord on lisaks legendile kõik küsimused ja vastused telefoni äpis. Seega ei saa äpis valida vastust A, B või C vaid selle asemel on nüüd küsimus ja kolm vastusevarianti, millest üks on õige.

Et näha nii vastuseid kui küsimusi telefonis on vaja uuendada Gispo äpp. Seda peaks tegema Android telefoni kasutajad. Iphone omanikel peaks kõik juba praegu korras olema. Uuendamiseks mine Play poodi ja otsi äppi GisPo ja vali värskenda!

Kui sul üldse pole veel äppi, siis uusima versiooni leiad Android telefoni jaoks Google Play poest: https://play.google.com/store/apps/details?id=com.argo.gispo
Iphone jaoks pead esmalt alla laadima AppStorest rakenduse TestFlight ning äpi saad peale seda käivitada järgnevalt lingilt: https://testflight.apple.com/join/dkjiHFwO

KUIDAS KASUTAN SEIKLUSE ÄPPI:

1. Lae äpp oma telefoni
2. Installi Seikluse äpp Gispo (Luba äpil kõiki asju mida ta küsib).
3. Ava äpp, esmakordsel kasutusel tuvasta end google konto või telefoni kaudu.
4. Vali loetelust sobiv võistlus(Pelgu Peitus 9 03.03) (Võistlus on avalik alates 02.03 õhtust)
5. Pane tiimile nimi ja liitu.
6. Näed ekraanil punktide loendit.
7. Jõudes sobivasse punkti vali loetelust punkt ja vali vastuste hulgast õige vastus.
8. Punkti fikseerimiseks libista ekraani ülaosas olev „slider“ vasakult paremale.
9. Punkt ongi fikseeritud.
10. Võistluse lõpetamiseks vali menüüst finish ja vali täht F. Aeg läheb siis automaatselt lukku.

ENNE STARTI

Võistluse start ja kogunemisekoht on Salme Kultuurikeskuse parklas. Kogunemine hakkab kella 18.30-st ja tiimid saavad rajale kell 19.00. Koosolek 18:55. Korraldaja leiad ülesse Seiklusministeeriumi kirjade ja lippude järgi. Riietu vastavalt ilmale. Võistlusmaterjalid saab stardihetkel.

KAARDID

Võistuskaardi formaat ja suurus selgub vahetult enne seiklust. Aluskaardiks on Maaameti Põhikaart. Punkte on rajal 40 ja need on väärtusega 3-9 punkti. Punkti väärtuse määrab punkti numbri esimene number. Vale vastus on punkti väärtus miinus märgiga. Punkte saab fikseerida punktist kuni 50 meetri raadiuses. Kui oled punktist kaugemal, siis ka äpp seda ütleb. Kaardil on seiklusorienteerumisele omaselt “vigureid”

LEGEND

Koos kaardiga saab iga tiim legendilehe(kaardi tagaküljel), kus on toodud ära 40 punkti ja iga punkti kohta on esitatud küsimus. Iga punkti kohta on ka kolm vastusevarianti, millest üks on õige. Õige vastuse küsimusele leiad punktist kohapealt ja see tuleb sisestada seikluse äppi. Kui suudad vastuse juba varem välja mõelda, siis kohapeal peab ikka käima, sest punkte saab fikseerida 50m raadiuses punktist.

KONTROLLAEG

Võistluse kontrollaeg on 3 tundi, millest 2 tundi on normaalaeg ja sellele lisandub üks lisaaeg kestusega 1 tund. Lisaaja kasutamine võtab 1 punkti maha iga minuti tagant. Kontrollaega ületanud tiim ei saa tulemust kirja. Kontrollaeg läheb käima 19:00 ja aeg läheb kinni Finishi kirje vajutamisel parklas.

Kohtumiseni õhtul!

Joonas Väärtnõu
Joonas@seiklusministeerium.ee

Registreerunud võistkonnad