Hea osaleja!

Mul on väga hea meel, et sa oled oma tiimi tänasele seiklusele kirja pannud. Et kohapeal kõik ladusalt sujuks, siis annan viimased juhtnöörid.

Seiklusel kasutame rakendust nimega Gispo. Äpp töötab nii Android kui ka Iphone telefonide peal(Kui on võimalik, siis vali Android-telefon). Rakenduse võib juba varakult alla laadida ja võistlusega ühineda.

Android telefoni jaoks leiad Äpi Google Play poest: https://play.google.com/store/apps/details?id=com.argo.gispo
Iphone jaoks pead esmalt alla laadima AppStorest rakenduse TestFlight ning äpi saad peale seda käivitada järgnevalt lingilt: https://testflight.apple.com/join/dkjiHFwO

KUIDAS KASUTAN SEIKLUSE ÄPPI:

1. Lae äpp oma telefoni
2. Installi Seikluse äpp Gispo (Luba äpil kõiki asju mida ta küsib).
3. Ava äpp, esmakordsel kasutusel tuvasta end google konto või telefoni kaudu.
4. Vali loetelust sobiv võistlus(Pelgu Peitus 4 12.12)
5. Pane tiimile nimi ja liitu.
6. Näed ekraanil punktide loendit.
7. Jõudes sobivasse punkti vali loetelust punkt ja vali tähtede hulgast õige täht.
8. Punkti fikseerimiseks libista ekraani ülaosas olev „slider“ vasakult paremale.
9. Punkt ongi fikseeritud.
10. Võistluse lõpetamiseks vali menüüst finish ja vali täht F. Aeg läheb siis automaatselt lukku.

ENNE STARTI

Võistluse start ja kogunemisekoht on Vabaduse väljaku kõrval olevas parklas. Kogunemine hakkab kell 18.30-st ja tiimid saavad rajale kell 19.00. Kui sul on osalustasu makstud, äpp töötab ja küsimusi ei ole, siis tule kohale hiljemalt kella 18.45. 18.45 annan viimase info etapi kohta. Võistluse lõpp on 21.30 Korraldaja leiad ülesse Seiklusministeeriumi kirjade ja lippude järgi. Riietu vastavalt ilmale. Võistlusmaterjalid saab stardihetkel. Moodustame võistlejatest rivi ja kui kõik on materjalid kätte saanud, siis anname stardipaugu.

KAARDID

Võistuskaarte on üks ja see on A4 formaadis veekindel ja mõõtkavaga 1:5000. Aluskaardiks on Maaameti põhikaart. Punkte on rajal 40 ja need kõik on väärtusega 3-9 punkti. Punkti väärtuse määrab punkti numbri esimene number. Vale vastus on punkti väärtus miinus märgiga. Punkte saab fikseerida punktist kuni 50 meetri raadiuses. Kui oled punktist kaugemal, siis ka äpp seda ütleb. Kaardil on seiklusorienteerumisele omaselt “vigureid”

LEGEND

Koos kaardiga saab iga tiim legendilehe(kaardi tagaküljel), kus on toodud ära 40 punkti ja iga punkti kohta on esitatud küsimus. Iga punkti kohta on ka kolm vastusevarianti, millest üks on õige. Õige vastuse küsimusele leiad punktist kohapealt ja see tuleb sisestada seikluse äppi vastavalt siis kas A, B või C variandina. Kui suudad vastuse juba varem välja mõelda, siis kohapeal peab ikka käima, sest punkte saab fikseerida 50m raadiuses punktist.

KONTROLLAEG

Võistluse kontrollaeg on 2,5 tundi, millest 2 tundi on normaalaeg ja sellele lisandub üks lisaaeg kestusega 0,5 tundi. Lisaaja kasutamine võtab 1 punkti maha iga minuti tagant. Kontrollaega ületanud tiim ei saa tulemust kirja. Kontrollaeg läheb käima stardihetkest ja aeg läheb kinni Finishi kirje vajutamisel parklas.

OSALEJAD

Kokku saab starti kuni 45 tiimi. Võistleme kahes klassi.

INFO ja KÜSIMUSED: Joonas@seiklusministeerium.ee või telefonil: 5226895. Kõik küsimused saavad vastuse kohapeal enne starti.