Hea osaleja!

Mul on väga hea meel, et sa oled oma tiimi tänasele autoorienteerumisele kirja pannud. Et kohapeal kõik ladusalt sujuks, siis annan viimased juhtnöörid.

Seiklusel kasutame rakendust nimega Gispo. Äpp töötab nii Android kui ka Iphone telefonide peal. Rakenduse võib juba varakult alla laadida ja võistlusega ühineda.

Android telefoni jaoks leiad Äpi Google Play poest: https://play.google.com/store/apps/details?id=com.argo.gispo
Iphone jaoks pead esmalt alla laadima AppStorest rakenduse TestFlight ning äpi saad peale seda käivitada järgnevalt lingilt: https://testflight.apple.com/join/dkjiHFwO

KUIDAS KASUTAN SEIKLUSE ÄPPI:

1. Lae äpp oma telefoni
2. Installi Seikluse äpp Gispo (Luba äpil kõiki asju mida ta küsib).
3. Ava äpp, esmakordsel kasutusel tuvasta end google konto või telefoni kaudu.
4. Vali loetelust sobiv võistlus(Talvekarika 2. etapp 10.12)
5. Pane tiimile nimi ja liitu.
6. Näed ekraanil punktide loendit.
7. Jõudes sobivasse punkti vali loetelust punkt ja vali tähtede hulgast õige täht.
8. Punkti fikseerimiseks libista ekraani ülaosas olev „slider“ vasakult paremale.
9. Punkt ongi fikseeritud.
10. Võistluse lõpetamiseks vali menüüst finish ja vali täht F. Aeg läheb siis automaatselt lukku.

ENNE STARTI

Võistluse start ja kogunemisekoht on Sauel staadioni kõrval olevas parklas. Kogunemine hakkab kell 19.00-st ja esimene auto saab rajale kell 20.00. Kui sul on osalustasu makstud, äpp töötab ja küsimusi ei ole, siis tule kohale hiljemalt kella 19.35. Kell 19.40 autasustame 1. etapi esikolmikuid ja kell 19.45 annan viimase info etapi kohta. Võistluse lõpp on 23.00 Korraldaja leiad ülesse Seiklusministeeriumi kirjade ja lippude järgi. Riietu vastavalt ilmale. Võistlusmaterjalid saab stardihetkel. Moodustame võistlejatest rivi ja kui kõik on materjalid kätte saanud, siis anname stardipaugu.

KAARDID

Võistuskaarte on neli ja need on A3 formaadis. Punkte on rajal 60 ja need kõik on väärtusega 3-7 punkti. Vale vastus on punkti väärtus miinus märgiga. Punkte saab fikseerida punktist kuni 50 meetri raadiuses. Kui oled punktist kaugemal, siis ka äpp seda ütleb. Kõik punktid on kantud kaardile ringina ja punkti väärtust näeb legendilehe vastavast lahtrist.

LISAÜLESANNE

Võistlusel võib olla ka üks lisaülesanne, mis on eraldi kaardil. Lisaülesande kirjelduse ja sisu räägin ära vahetult enne starti.

LEGENDID

Koos kaardiga saab iga tiim legendilehe, kus on toodud ära 60 punkti ja iga punkti kohta on esitatud küsimus. Iga punkti kohta on ka kolm vastusevarianti, millest üks on õige. Õige vastuse küsimusele leiad punktist kohapealt ja see tuleb sisestada seikluse äppi vastavalt siis kas A, B või C variandina. Kui suudad vastuse juba varem välja mõelda, siis kohapeal peab ikka käima, sest punkte saab fikseerida 50m raadiuses punktist.

KONTROLLAEG

Võistluse kontrollaeg on 3 tundi, millest 2 tundi on normaalaeg ja sellele lisandub kaks lisaaega kumbki kestusega 0,5 tundi. Esimese lisaaja kasutamine võtab tiimilt maha 1 punkti iga kahe minuti tagant. Teise lisaaja kasutamine võtab 1 punkti maha iga minuti tagant. Kontrollaega ületanud tiim ei saa tulemust kirja. Kontrollaeg läheb käima stardihetkest ja aeg läheb kinni Finishi kirje vajutamisel parklas.

OSALEJAD

Kokku saab starti kuni 45 tiimi. Võistleme kahes klassi ja võistluse esikolmikut autasustatakse meenetega järgmise etapi alguses.

INFO ja KÜSIMUSED: Joonas@seiklusministeerium.ee või telefonil: 5226895. Kõik küsimused saavad vastuse kohapeal enne starti.