Hea osaleja!

Mul on väga hea meel, et sa oled oma tiimi homsele seiklusorienteerumisele kirja pannud. Et homme kohapeal kõik ladusalt sujuks, siis annan viimased juhtnöörid.

Seiklusel kasutame rakendust nimega Gispo. Äpp töötab vaid android-telefonide/tahvlite peal. Rakenduse võib juba varakult alla laadida ja võistlusega ühineda. Kui sul pole tiimi peale android telefoni, siis rajale saad ikka. Kuidas seiklus ilma android telefonita käib, seda räägin kohapeal.

KUIDAS KASUTAN SEIKLUSE ÄPPI:

1. Lae Gispo äpp Google Play poest https://play.google.com/store/apps/details?id=com.argo.gispo
2. Installi Seikluse äpp Gispo (Luba äpil kõiki asju mida ta küsib).
3. Ava äpp, esmakordsel kasutusel tuvasta end e-maili, google konto või telefoni kaudu.
4. Vali loetelust sobiv võistlus(Pelgu Peitus 03.10)
5. Pane tiimile nimi ja liitu.
6. Näed ekraanil punktide loendit.
7. Jõudes sobivasse punkti vali loetelust punkt ja vali tähtede hulgast õige täht.
8. Punkti fikseerimiseks libista ekraani ülaosas olev „slider“ vasakult paremale.
9. Punkt ongi fikseeritud.
10. Võistluse lõpetamiseks vali menüüst finish ja vali täht F. Aeg läheb siis automaatselt lukku.

ENNE STARTI

Tule rõõmsa tujuga Salme Kultuurikeskuse juurde ja otsi ülesse Seiklusministeeriumi auto. Seiklusministeerium on Salme Kultuurimaja juures juba 18.00-st alates. Auto leiad ülesse Seiklusministeeriumi kirjade ja lippude järgi. Riietu vastavalt ilmale. Märgi oma kohalolek korraldaja juures ja jää ootama starti. Võistluse koosolek toimub 18.50. Koosolekul annan ülevaate seiklusest ja näitan kuidas äpp töötab. Seikluse ühisstart on kell 19.00. Võistlusmaterjalid saab stardihetkel. Moodustame võistlejatest rivi ja kui kõik on materjalid kätte saanud, siis anname stardipaugu.

KAARDID

Võistuskaarte on üks ja see on A3 formaadis mõõtkavaga 1:6000. Kaardipõhjaks on Maaameti Eesti Põhikaart. Kaardil on toodud ära kõik 40 kontrollpunkti. Mõni punkt võib olla toodud fotona ja kaardil võib olla teisi seiklusorienteerumisele omaseid elemente(pime kaart, peegelpildis kaart, retro kaart vms). Punktid on väärtusega 3 punkti, 5 punkti, 7 punkti ja 9 punkti. Punktide väärtuse määrab punkti numbri esimene number ja kaardil on kõik punktid märgitud ringiga. Vale vastus on punkti väärtus miinus märgiga. Punkte saab fikseerida punktist kuni 50 meetri raadiuses. Kui oled punktist kaugemal, siis ka äpp seda ütleb.

LEGENDID

Koos kaardiga saab iga tiim legendilehe, kus on toodud ära 40 punkti ja iga punkti kohta on esitatud küsimus. Iga punkti kohta on ka kolm vastusevarianti, millest üks on õige. Õige vastuse küsimusele leiad punktist kohapealt ja see tuleb sisestada seikluse äppi vastavalt siis kas A, B või C variandina. Kui suudad vastuse juba varem välja mõelda, siis kohapeal peab ikka käima, sest punkte saab fikseerida 50m raadiuses punktist.

KONTROLLAEG

Võistluse kontrollaeg on 2 tundi, millele lisandub üks lisaaeg 0,5 tundi. Iga lisaaja minuti kasutamine võtab tiimi skoorist maha 1 punkti. Kontrollaega ületanud tiim ei saa tulemust kirja. Kontrollaeg läheb käima stardihetkest ja aeg läheb kinni Finishi kirje vajutamisel Seiklusministeeriumi auto kõrval.

OSALEJAD

Kokku saab starti kuni 40 tiimi. Võistleme kahes klassi, mille iga klassi esikolmikut autasustatakse meenetega.

INFO ja KÜSIMUSED: Joonas@seiklusministeerium.ee või telefonil: 5226895. Kõik küsimused saavad vastuse kohapeal enne starti.