Hea osaleja!

Mul on väga hea meel, et sa oled oma tiimi tänasele seiklusorienteerumisele kirja pannud. Et kohapeal kõik ladusalt sujuks, siis annan viimased juhtnöörid. Seiklusel kasutame rakendust nimega Gispo. Äpp töötab nii android kui ka iphone telefonide peal. Rakenduse võib juba varakult alla laadida ja võistlusega ühineda.

Android telefoni jaoks leiad Äpi Google Play poest: https://play.google.com/store/apps/details?id=com.argo.gispo
Iphone jaoks pead esmalt alla laadima AppStorest rakenduse TestFlight ning äpi saad peale seda käivitada järgnevalt lingilt: https://testflight.apple.com/join/dkjiHFwO

KUIDAS KASUTAN SEIKLUSE ÄPPI:

1. Lae äpp oma telefoni
2. Installi Seikluse äpp Gispo (Luba äpil kõiki asju mida ta küsib).
3. Ava äpp, esmakordsel kasutusel tuvasta end google konto või telefoni kaudu.
4. Vali loetelust sobiv võistlus(Pelgu Peitus 17.10)
5. Pane tiimile nimi ja liitu.
6. Näed ekraanil punktide loendit.
7. Jõudes sobivasse punkti vali loetelust punkt ja vali tähtede hulgast õige täht.
8. Punkti fikseerimiseks libista ekraani ülaosas olev „slider“ vasakult paremale.
9. Punkt ongi fikseeritud.
10. Võistluse lõpetamiseks vali menüüst finish ja vali täht F. Aeg läheb siis automaatselt lukku.

ENNE STARTI

Tule rõõmsa tujuga Balti Jaama turu terrassile(Humalakoja terrass mänguplatsi juures) ja otsi ülesse Seiklusministeerium. Korraldaja leiad ülesse Seiklusministeeriumi kirjade ja lippude järgi. Riietu vastavalt ilmale. Märgi oma kohalolek korraldaja juures ja jää ootama starti. Võistluse koosolek toimub 18.50. Koosolekul annan ülevaate seiklusest ja näitan kuidas äpp töötab. Seikluse ühisstart on kell 19.00. Võistlusmaterjalid saab stardihetkel. Moodustame võistlejatest rivi ja kui kõik on materjalid kätte saanud, siis anname stardipaugu.

KAARDID

Võistuskaarte on üks ja see on A4 formaadis mõõtkavaga 1:10000. Kaart on veekindel. Kaardipõhjana on kasutatud kolme erinevat kaarti. Kaardil on toodud ära kõik 40 kontrollpunkti. Kaardil võib olla seiklusorienteerumisele omaseid elemente(pime kaart, peegelpildis kaart, retro kaart vms). Punktid on väärtusega 3 punkti, 5 punkti, 7 punkti ja 9 punkti. Punktide väärtuse määrab punkti numbri esimene number ja kaardil on kõik punktid märgitud ringiga. Vale vastus on punkti väärtus miinus märgiga. Punkte saab fikseerida punktist kuni 50 meetri raadiuses. Kui oled punktist kaugemal, siis ka äpp seda ütleb.

LEGENDID

Koos kaardiga saab iga tiim legendilehe(kaardi tagaküljel), kus on toodud ära 40 punkti ja iga punkti kohta on esitatud küsimus. Iga punkti kohta on ka kolm vastusevarianti, millest üks on õige. Õige vastuse küsimusele leiad punktist kohapealt ja see tuleb sisestada seikluse äppi vastavalt siis kas A, B või C variandina. Kui suudad vastuse juba varem välja mõelda, siis kohapeal peab ikka käima, sest punkte saab fikseerida 50m raadiuses punktist.

KONTROLLAEG

Võistluse kontrollaeg on 2 tundi, millele lisandub üks lisaaeg 0,5 tundi. Iga lisaaja minuti kasutamine võtab tiimi skoorist maha 1 punkti. Kontrollaega ületanud tiim ei saa tulemust kirja. Kontrollaeg läheb käima stardihetkest ja aeg läheb kinni Finishi kirje vajutamisel korraldaja juures.

OSALEJAD

Kokku saab starti kuni 35 tiimi. Võistleme kahes klassi, mille iga klassi esikolmikut autasustatakse meenetega.

INFO ja KÜSIMUSED: Joonas@seiklusministeerium.ee või telefonil: 5226895. Kõik küsimused saavad vastuse kohapeal enne starti.